پرش به محتوا

ساخت ویلا ال اس اف در 90 روز

  • از

 

ساخت ویلا ال اس اف

 

سازه ال اس اف که نام دیگر آن ساختار اسکلت سبک میباشد نمونه‌ای از سازه هایی هستند که در ساخت آنها قطعات به وسیله‌ی پیچ و مهره به هم متصل میشوند.

قطعات به کار رفته در سازه های ال اس اف هزینه‌ی بالایی دارند و گول این را نخورید که مصالح ساختمانی مورد استفاده در صنعت ساختمان گران تر از سازه های ال اس اف میباشد.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین سازه های ال اس اف و بتنی انجام دهیم لازم به ذکر است که بدانید در سازه ال اس اف تمامی دیوار های جانبی به همراه تیغه های پارتیشن همزمان با نصب سازه اجرا می‌شود.

 

در این سازه ها تمام قاب و فریم در و پنجره اجرا می‌شود. همچنین در ایم نوع سازه ها برخلاف نمونه بتنی نیازی به اجرای وال پست نیست. از مزایای خوب این سازه ها این است که بدون اینکه خسارتی به آن وارد شود در هر زمان می‌توانید آن لا جابه‌جا کنید و به مکانی دیگر ببرید و در صورت تغییر چیدمان می‌توان از قطعات گالوانیزه استفاده کرد.

اگر به دنبال خرید این نمونه سازه هستید و بدنبال قیمت سازه ال اس اف می باشد به سایت تجهیز بنا بعنوان نمایندگی سازه ال اس اف مراجعه کنید.

اولین در صنف ال اس اف

 

مزایای خانه با سازه ال اس اف

  1. مقاومت بالا: سازه ال اس اف مقاومت بالایی در برابر زلزله، باد و آتش دارد.
  2. وزن کم: وزن سازه ال اس اف نسبت به مصالح سنتی مانند آجر و بتن بسیار کمتر است.
  3. سرعت ساخت بالا: خانه‌های پیش ساخته با سازه ال اس اف به دلیل استفاده از قطعات پیش ساخته، در زمان کوتاهی ساخته می‌شوند.
  4. قابلیت بازیافت: فولاد قابلیت بازیافت دارد و به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.
  5. فروش آسان: سازه ال اس اف نسبت به سایر خانه های پیش ساخته بهتر به فروش می‌رسد.

 

در روش ال اس اف از سازه های فولادی سبک استفاده می شود. اسکلت ساختمان بر اساس ورق های کم ضخامت فولادی با پوشش گالوانیزه ساخته می‌شود که مزایای زیادی دارد. از جمله اینکه در برابر زلزله مقاومت بالایی دارد و بسیار سبک است.

اتصالات آن نیز از طریق پیچ و مهره و جوش انجام می‌شود. دیوارها با مصالح مختلف و دلخواه کامل خواهند شد. سیستمی که از پیش طراحی و پیشرفت کرده است در ساخت اداره ها، ساختمان ها و ویلاها می‌توان از این سیستم و سازه استفاده کرد.

بلاهای طبیعی یا عوامل خارجی مانند سیل و زلزله همیشه ممکن است اتفاق بیفتد و جان بسیاری از افراد را به خطر بیندازد؛ اما بیشتر مرگ و میر ها به دلیل بارهای مرده ساختمان است.

بار مرده چیست؟

بار مرده ساختمان همان مصالح کهنه و فرسوده است که در ساخت به کار رفته اند. زمانی که در یک ساختمان از سازه ال اس اف استفاده شده باشد همه مصالح با کیفیت یکپارچه استفاده می شوند؛ در نتیجه هیچ گونه خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

اگر بخواهیم از مزایای دیگر این سازه صحبت کنیم می توان به ساخت سریع، مصالح با کیفیت، طراحی های زیبا و گوناگون، صرفه جویی در وقت و انرژی اشاره کرد. همچنین سازه را می توان در هر مکانی برپا کرد و نیاز به شرایط خاصی ندارد. برای اجرایی کردن این سازه بهتر است به یک نمایندگی سازه ال اس اف مراجعه کنید تا کار شما به بهترین نحو انجام شود.

 

 

ساخت ویلا ال اس اف

 

 

 

 

 

ساخت ویلا ال اس اف

ساخت ویلا ال اس اف

ساخت ویلا ال اس اف

ساخت ویلا ال اس اف

ساخت ویلا ال اس اف

ساخت ویلا ال اس اف

ساخت ویلا ال اس اف

ساخت ویلا ال اس اف

ساخت ویلا ال اس اف

ساخت ویلا ال اس اف

ساخت ویلا ال اس اف

ساخت ویلا ال اس اف

ساخت ویلا ال اس اف

ساخت ویلا ال اس اف

ایمیل

info@tbpars.ir

شماره تماس :

مهندس چشمه علایی: 09123399587

طراحی و سئوی سایت توسط تجهیز بنا پارس پی

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت تجهیز بنا می‌باشد.

© 2020

Call Now Button